Wydanie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane objęte ewidencją działalności gospodarczej prowadzoną przez Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo.
  2. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miejski w Janikowie

pokój 105 I piętro

Barbara Smolik

tel. 52 35 14412

Opłaty

17 zł za wydanie zaświadczenia.

  1. Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Janikowie lub bezpośrednio w kasie Urzędu. Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie numer konta: 97 8185 0006 0000 0185 2000 0001.
  2. Zwolnione z opłaty skarbowej są:

jednostki budżetowe,

jednostki samorządu terytorialnego,

organizacje pożytku publicznego, jeżeli składają wniosek o dokonanie czynności urzędowej wyłącznie w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

osoby, które składając wniosek o dokonanie czynności urzędowej, albo składając dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury, albo jego odpis, wypis lub kopię przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.

Termin i sposób załatwienia

Do 7 dni.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024. poz. 572)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023r. poz. 2111 ze zm.).

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Inne informacje

W zaświadczeniu potwierdza się dane z wpisów, które nie zostały przekazane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), to jest dane o przedsiębiorcach, którzy zakończyli wykonywanie działalności gospodarczej przed 1 lipca 2011 r. o przedsiębiorcach, w zakresie informacji archiwalnych o wpisie w czasie,  gdy organem ewidencyjnym był Burmistrz Gminy i Miasta Janikowo (do dnia przekazania do CEIDG – 06 grudnia 2011 r.). Obowiązek informacyjny Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Miejski w Janikowie, kontakt: listownie -ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, telefonicznie - 52 3514444, przez e-mail janikowo@janikowo.com.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu  udostępniania informacji, wydawania zaświadczeń, duplikatu dokumentu, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022r. poz. 902) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zmianami). Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. Pana/Pani dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.  Pana/Pani dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane służbom, organom Administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom, jeżeli wykażą w tym interes prawny w otrzymaniu danych. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 stycznia 2013 13:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Kalka
Ilość wyświetleń: 1826
13 lutego 2025 13:51 (Barbara Smolik) - Aktualizacja danych sprawy.
11 lutego 2025 14:45 (Barbara Smolik) - Aktualizacja danych sprawy.
17 lutego 2023 13:32 (Barbara Smolik) - Aktualizacja danych sprawy.