Wymagane dokumenty przy ubieganiu się o pomoc de minimis dla osób fizycznych
Wymagane dokumenty przy ubieganiu się o pomoc de minimis dla osób prawnych oraz w transporcie
Wymagane dokumenty dla osób, które nie są beneficjentami pomocy de minimis
Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6,
pokój 206 II piętro
bez opłat
Wydanie decyzji bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy obowiązany jest zawiadomić stronę, podając przyczyny niedotrzymania terminu i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Na decyzję przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo. Odwołanie powinno: zawierać zarzuty przeciwko decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Janikowie