Klauzule informacyjne

Klauzula Informacyjna o Przetwarzaniu Danych Osobowych - informacja dla beneficjentów ubiegających się o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH – informacja dla beneficjentów ubiegających się o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska za pośrednictwem Gminy Janikowo

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Janikowo.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu:
    1. uzyskania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska na usunięcie azbestu.
  4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Gminny Program Usuwania Azbestu.

W zakresie wykraczającym poza wymagania ustawy - zgodnie z podstawą art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO - dobrowolna zgoda.

  1. Podanie danych osobowych wymaganych na podstawie przesłanek z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także art. 9 ust. 2 lit b RODO jest wymagane w celu uzyskania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska na usunięcie azbestu, natomiast podanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: 
    1. podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
    2. podmiotom współpracującym w tym: podmiotom świadczącym usługi w zakresie demontażu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, podmiotom świadczącym usługi informatyczne, audytowe i prawne.
  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, z zastrzeżeniem, że w celu dochodzenie roszczeń przetwarzane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwane. 
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    • jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) - przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2019 11:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Kalka
Ilość wyświetleń: 509
21 sierpnia 2025 14:07 (Rafał Bujak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 stycznia 2020 14:38 (Mateusz Kalka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lipca 2019 11:36 (Mateusz Kalka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)