Ogłoszenia o wynikach przetargów do 2020 roku

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.

Numer sprawy: RIT.ZP.271.9.2020.UE                                                                                                                                      Janikowo, 2020-10-30

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Numer sprawy: RIT.ZP.271.9.2020.UE

Nazwa zadania: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

ENEA S.A.

ul. Górecka 1

60-201 Poznań

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

1. ENEA S.A.

ul. Górecka 1

60-201 Poznań

Przyznana punktacja: Cena: 100,00 pkt. ;

Łączna punktacja: 100,00 pkt.

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

4. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec:

1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.10.2020r.
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycyjno-Techniczny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 października 2020 11:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Sitko
Ilość wyświetleń: 420
30 października 2020 11:33 (Justyna Sitko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)